Ons Team

Jong, ambitieus en resultaatgericht. Dat is ons team! Onze veelzijdige expertise en ervaring biedt ons de grondslag om klanten zo goed mogelijk te helpen met het behalen van doelstellingen. Als team hechten wij veel waarde aan onze kernwaarden Entrepeneurship, Excite, No bullshit en +1, kortom EEN+1! Maak kennis met het geweldige team van Conversive:

Rick de Vlieger

Directeur

“Kansen zijn als bussen. Er stopt er altijd wel eentje.”

Als directeur van Conversive wil ik state of the art online marketing oplossingen bereikbaar maken voor iedere online marketeer.
Als team zorgen we ervoor dat we iedere dag iets meetbaar verbeteren. Hierdoor kunnen we -ook in deze sterk ontwikkelende markt- Champions League spelen.

Pauline Vrugteveen-Schneider

Managing Consultant

“It’s not only about ideas. It’s about making ideas happen”

Als Consultant wil ik de vraag van de klant zo goed mogelijk begrijpen. Ik verdiep me graag in alle mogelijkheden om het vraagstuk vervolgens zo goed mogelijk te beantwoorden en door te vertalen naar onze Operations Afdeling. Met een passie voor zowel Online als Offline Marketing geloof ik vooral in de kracht van Crossmediale campagnes.

Floris Haselager

Managing Consultant

“Life shrinks or expands in proportion to one’s courage”

Door aannames te vermijden en goed te luisteren naar onze klanten, komt de vraag achter de vraag naar voren. Met deze aanpak wordt de juiste strategie gekozen en help ik klanten bij het realiseren van hun doelen. Ik geloof in de kracht van ons multidisciplinaire team waar bewezen ervaring en nieuwe kennis elkaar versterken.

Alain van den Donk

Online Marketing Consultant

“Succes begint bij een keuze”

Als consultant ben ik dagelijks bezig met de klanten in mijn portfolio. Ik heb wekelijks contact met mijn klanten, leer van hen over de markten waarin zij opereren en probeer die kennis eigen te maken. Op een gegeven moment raak je bekend met de markt en kan je met de klant mee gaan denken. Het leukste van deze functie is het vinden van manieren om de klant verder te ontwikkelen en meer handvatten te geven om hun doelstellingen te bereiken.

Valentijn Putker

Online Marketeer

“Google only loves you when everyone else loves you first”

Als Online Marketeer ben ik dagelijks bezig met het optimaliseren van mijn campagnes. Dit doe ik door gericht te adverteren, data te analyseren en prestaties van de website te verbeteren. SEA en SEO zijn cruciaal voor je online business. Je kan al je geld besteden aan het bouwen van een website, maar als niemand weet dat die bestaat doe je het voor niks.

Niels Tukker

Online Marketing Consultant

“Onderbuikgevoel niet vertrouwen? Zeker wel! Maar zorg er wel altijd voor dat je een gezond dieet aan data hebt.”

Eigenlijk willen we allemaal zeggen dat we data-informed zijn en niet data-driven. Daarom vind ik het belangrijk om strategie en advies niet alleen te baseren op metrics. Zo raak je niet verdwaald in gegevens en kan je de juiste keuzes maken. Intuïtie maakt nog steeds uit. Als je altijd maar wacht tot je 99% zekerheid hebt op basis van de data dan ben je waarschijnlijk te laat!

Lorenzo Moendir

Campagne Manager

“If you don’t know where you are going, every road will get you nowhere”

Als campagne manager heb ik een portfolio aan klanten waar ik voornamelijk verantwoordelijk ben voor de affiliate marketing campagnes. Dit betekent dat ik me dagelijks bezig houd met het optimaliseren van de campagnes en het maximaliseren van de prestaties. Ik vorm de schakel tussen de advertisers, publishers en netwerken. Ik vind het een privilege om mee te denken met bedrijven uit uiteenlopende industrieën, dit resulteert in een breed scala aan kennis en ervaring. 

Tessa Kolfschoten

Campagne Manager

“‘Geduld, doorzettingsvermogen en een goede samenwerking maken de juiste combinatie voor succes” 

 Als Campagne Manager ben ik de schakel tussen de Online Marketing Consultants en de publishers.  Dagelijks ben ik bezig met het analyseren van campagnes, het werven van nieuwe publishers en het contact onderhouden met bestaande publishers. Door goed contact te houden met de publishers, de netwerken en de accountmanager kan het affiliateprogramma van een klant constant geoptimaliseerd worden.  Waardoor er betere resultaten behaald kunnen worden!

Sten van der Heijden

Stagiair

“‘Don’t think in problems, think in opportunities” 

Als stagiair zit ik bij Conversive op de goede plek. Ik leer alles op het gebied van affiliate marketing en campagne management. Deze ervaring gaat mij zeker helpen in de toekomst. Ik ben vooral bezig met het vinden van publishers voor onze adverteerders en onderhoud het contact met deze partijen. Verder werk ik veel met netwerken en Admarkt. Een toffe en afwisselende stage!

Babet Keijzer

Stagiair

“Positiviteit brengt je verder”

Als stagiaire leer ik de fijne kneepjes van het marketing vak. Dit sluit goed aan op mijn opleiding Commerciële Economie en kan ik direct mijn kennis toepassen in de praktijk. Ik ben vooral bezig met social media, de huidige trend binnen marketing. Dit is dan ook mijn onderzoeksonderwerp wat ik ga uitvoeren als afstudeeropdracht voor Conversive.

Entrepreneurship

Ondernemend, ambitieus en continue op zoek naar kansen en creatieve ideeën!

Excite

Enthousiasme en teamspirit! Een combinatie van positieve energie, gezelligheid en hard werken voor het behalen van doelstellingen!

No Bullshit

Denken in oplossingen en niet in problemen! We doen wat we zeggen en zeggen wat we doen!

+1

Continue verbetering, ieder dag betere resultaten en continue groeien en ontwikkelen!

De driehoek van affiliate marketing in één event

Als affiliate goeroes waren wij afgelopen donderdag 12 april aanwezig bij het Affiliate Blogger event. Het event was volledig ingericht op dit onderwerp. Van publishers, affiliate netwerken tot aan bloggers. Velen uit de business waren aanwezig. Na een mooie aftrap op...

Even voorstellen: Niels Tukker

Leuk al die posts met namen, maar wie zijn het nou eigenlijk? Nu is het mijn beurt om mezelf voor te stellen. Ik ben Niels en werkzaam bij Conversive als Online Marketeer. Voordat ik begon bij Conversive werkte ik bij Landré als Website/Webshop beheerder. Met deze...