98% van alle kopers oriënteert zich eerst online. Dat geldt ook voor business services. Doordat B2B-bedrijven nog veel denken in Decision Making Units (DMU’s) bestaat één van de eerste vraagstukken uit: wie oriënteert zich nu precies op jouw service? Dat maakt marketing voor B2B-bedrijven een stukje complexer dan marketing voor B2C-bedrijven.
Buyer persona’s en customer journeys zijn twee termen waar veel bedrijven en marketingbureaus mee bezig zijn. Dure workshops worden verzorgd om gezamenlijk na te denken over wie nu eigenlijk de klant is en wat deze belangrijk vindt. En na een flinke investering in tijd en geld belandt al dat werk vaak weer in de la.
Plan een consult
Plan een consult
Vul hieronder je gegevens in. Onze specialisten nemen zo snel mogelijk contact met je op om een vrijblijvend consult te plannen.

Data Driven inzichten.
Gelukkig kan het ook anders. Slimmer, sneller en data gedreven. Het fantaseren over klantprofielen slaan we liever over. Onze methodiek is allereerst de totale vraag naar jouw services in kaart brengen. Daarmee zien we niet alleen de specifieke klantvraag, maar ook welke partijen in de markt deze afvangen én jouw positie in het geheel.
Hiervoor gebruiken we real-time market insights. Dat scheelt een flink aantal uren post-its plakken en levert veel betere inzichten op. Wij kijken namelijk naar daadwerkelijk gedrag van je klant. Vanuit deze inzichten zetten we direct een heldere kanaal- en contentstrategie uiteen. Daarna starten we campagnes die perfect zijn uitgelijnd op jouw doelgroep. Denk aan B2B-leadgeneratie om flink te kunnen groeien. Zo maken we echt het verschil.
Benieuwd naar hoe je leads en verkoop stimuleert?
Plan een gratis consult en ontvang tips en tricks waarmee je flink bespaart.
