Display marketing

Van een enorm billboard tot een kleine banner online: bereik jouw doelgroep precies op de plek waar deze actief is!

Om de effectiviteit van je sales- en marketing activiteiten te laten groeien, is het vergroten van je merk- & productbekendheid belangrijk. Dit geldt voor zowel B2C als B2B. Met display marketing adverteer je met banners, video en audio op effectieve wijze om jouw doelgroep online en op elk gewenst device te bereiken.

Advies zonder verplichting?

Vrijblijvend advies?

Vul hieronder je gegevens in. Onze specialisten nemen zo snel mogelijk contact met je op voor een vrijblijvend advies.

Display marketing content

De voordelen van display advertising:

  Indirecte verhoging van organisch, direct website verkeer.

  Vergroting van branded zoekopdrachten.

   Lagere CPC kosten branded t.o.v. non-branded Google Ads.

  Uitgebreide targeting mogelijkheden op locatie, doelgroep,        tijdstip en specifieke website(s).

  Effectief inkopen via veilingen en direct deals. 

Wil je de massa aanspreken of juist inzoomen op een specifieke groep mensen?

De goede doelgroep op het juiste moment.

Middels display advertising kunnen wij erg nauw de afgestemde doelgroep bereiken via de benodigde targeting. Zo kunnen we een deal sluiten voor zichtbaarheid op een premium website die we allemaal kennen of juist via een slim algoritme de doelgroep volgen over het gehele web. Het voordeel van display ads is dat dit gericht op de massa kan worden ingezet of juist gesegmenteerd. Het bereiken van de juiste personen binnen je doelgroep op de juiste locatie en het juiste tijdstip is van belang. Afhankelijk van de campagne doelstelling bepalen onze specialisten de meest effectieve strategieën en tactieken.

Programmatic advertising:
de volgende stap.

De basis is simpel: in een digitaal veilingsysteem bieden wij op het gewenste bereik en de slimme algoritmes doen de rest. Op basis van geanonimiseerde persoonsgegevens wordt gekeken wie er binnen de criteria van de beoogde doelgroep valt. Zo ja, dan krijgt deze persoon de advertentie te zien. De website(s) waarop de doelgroep aanwezig is, worden aangesloten bij de adserving systemen waardoor vraag en aanbod met elkaar gesynchroniseerd blijven. 

Is display advertising geschikt voor jouw bedrijf?

De inzet van display marketing is geschikt voor zowel de upper als lower funnel. Creëer merkvoorkeur door je naamsbekendheid te vergroten en stimuleer op lange termijn de conversiedoelstellingen. Of zet display remarketing in als strategie voor het vergroten van je sales.

Merkvoorkeur

Conversie

Merk- en productherkenning

Klantbehoud

Meer info?

Wil je weten hoe display advertising jou helpt met je specifieke doelstellingen? Neem contact op met onze online marketing specialisten voor een gratis quickscan of strategiesessie. 

Profielfoto managing director Conversive

Martijn Zoetebier

Group Director Business Development

+31(0)36 200 21 30

[email protected]