Retail & Consumer goods

Retail staat de laatste jaren enorm onder druk. Winstmarges worden dunner door een groeiend aantal concurrenten die hetzelfde of een sterk vergelijkend productaanbod hebben. Met name platforms als Amazon, Bol.com & Zalando hebben een dominante positie ingenomen, voornamelijk door een hoge service, breed productaanbod en scherpe prijzen.

 

Vaak zien we dat de rendabiliteit van marketingcampagnes in retail ontzettend laag ligt. De belangrijkste oorzaak hiervan is een snel veranderende marketingontwikkeling of gebrek aan expertise binnen de organisatie of het bureau dat de marketing voor zijn rekening neemt. Zeer zonde want in de meeste gevallen kunnen er enorme quick wins worden behaald wanneer op de juiste manier ingespeeld wordt op consumer goods en -services.

Plan een consult

Plan een consult

Vul hieronder je gegevens in. Onze specialisten nemen zo snel mogelijk contact met je op om een vrijblijvend consult te plannen.

D2C Marketing, Retail & consumer goods

Quick wins

Voor retailers starten we onze samenwerking daarom altijd met een quick wins assessment. We kijken en analyseren grondig wat je momenteel doet en wat dit oplevert. Waar lekt er mogelijk budget en waar liggen korte termijn kansen voor een gezonde groei? In de meeste gevallen leidt dit tot optimalisaties in je marketing channels waaronder search-, social– & display advertising

We helpen je direct zodat op korte termijn concrete verbeterslagen kunnen worden gemaakt. Ben je benieuwd hoeveel van jouw marketing potentieel nu onbenut blijft? Laat ons een Google Ads Audit voor je opstellen. Hierbij berekenen we direct hoeveel omzet je laat liggen. Een goed startpunt voor je optimalisaties en eerste groei.

Benieuwd hoe je sneller & winstgevender kunt groeien?

Plan een gratis consult en wij vertellen je er alles over!

D2C Marketing, Retail & consumer goods

Martijn Zoetebier

Managing Director Conversive & Group Director Business Development

+31(0)36 200 21 30

[email protected]