Ontmoet het marketingcollectief van de toekomst: Linehub
- Esmée Schaap
Linehub, collectief van marketing makers. Linehub is hét internationaal opererende collectief van frisse en vindingrijke marketingbureaus. Naast Conversive bestaat Linehub uit: Daisycon, Affiliprint, Basebuilder, New-Media, Sovendus en Trendata. Deze 7 labels bundelen hun krachten samen en verkennen nieuwe kansen. Met de aanvullende diensten wordt naamsbekendheid gecreëerd, waardevolle klanten geworven en groei voor de partners gegarandeerd.
Bij Daisycon komen adverteerders en publishers samen met als gezamenlijk doel het realiseren van online marketingdoelstellingen. Dit wordt gerealiseerd middels een sterk netwerk dat wordt ondersteunt bij het maximaliseren van inkomsten uit onder andere website, e-mail bestanden, social media kanalen en apps.
Middels het toonaangevende inserts marketingnetwerk van Affiliprint, bestaande uit de distributie van vouchers, cadeaubonnen en product samples, worden prospects bereikt via webshops, tijdschriften en nieuwsbrieven. Kosteneffectieve campagnes worden ontwikkeld door in te spelen op ruilmogelijkheden binnen dit partnernetwerk.
Sovendus vertaalt transacties van webshops naar online bereik om bestaande klanten en nieuwe klanten tegelijkertijd te belonen. Binnen dit gesloten netwerk versterken partners elkaar door klanten uit te wisselen.
Conversive creeert de ideale digitale marketingmix door middel van data-insights. Online marketingdoelen, met potentiele groei als voornaamste drijfveer, worden gerealiseerd middels de inzet van SEO, SEA, Social, Display, Marktplaats (classified), e-commerce platforms of CRO; of een combinatie hiervan.
Bedrijven over de gehele wereld worden door Basebuilder verbonden met hun klanten, online en offline doelgroepen, waar marketing activering-campagnes op zijn afgestemd. Het beheren en gebruiken van je eigen klantdata is een meer kostenefficiënte manier dan telkens weer via traditionele media uitingen betalen voor impressies en interacties.
New-Media is de big data specialist die alles komt te weten over (potentiële) klanten op basis van hun zoekgedrag. Deze gegevens dienen vervolgens als basis voor het opstellen van op maat strategieën voor bedrijven die hun service naar een hoger niveau willen tillen.
Trends vaststellen voordat ze trending zijn, dat doet Trendata. AI en big data worden toegepast om realtime inzichten te bieden in de marktvraag en consumentenbehoeften die leiden tot slimmere, toekomstbestendige bedrijfsstrategieën.
De totstandkoming van Linehub begint bij Daisycon. Daisycon bestaat sinds 2000 en bouwt al enige tijd aan de uitbreiding van het dienstenportfolio. De succesvolle introductie van Affiliprint was de eerste van vele. Linehub gelooft dat het geheel meer is dan de som der delen. Die filosofie werd kracht bijgezet met de lancering van het overkoepelende merk Linehub. Bij Linehub staat performance driven marketing voorop; resultaatgericht denken en de handen uit de mouwen steken, op een sympathieke en sociale manier.
Benieuwd wat Conversive voor jou kan betekenen? Neem vrijblijvend contact met ons op! Wij staan jou graag per mail, telefonisch of met een online meet graag te woord om jouw kansen en mogelijkheden te bespreken en te sparren over de inzet van marketinguitingen.