Top 10 belangrijkste tips voor een leadcampagne
- Wandana Raghoenath
Leads genereren, welk bedrijf wil dat nou niet?! Een lead is iemand die belangstelling heeft getoond in de producten of diensten van een bedrijf, maar nog geen aankoop heeft gedaan. Van hen kan worden aangenomen dat zij geïnteresseerd zijn, oftewel het zijn potentiële klanten. Mits juist ingezet kan een leadcampagne leiden tot een efficiënter verkooptraject en een hoger percentage nieuwe klanten in vergelijking met terugkerende klanten. Om jou te ondersteunen hebben wij de belangrijkste aandachtspunten geformuleerd.
Kortom kunnen alle e-commercebedrijven die hun producten rechtstreeks aan consumenten verkopen hun voordeel doen met leadcampagnes. Leadgeneratie ondersteunt een efficiënt verkooptraject, doordat gefocust wordt op de meest waardevolle leads.
Benieuwd wat leadcampagnes voor jou kunnen betekenen? Neem dan vrijblijvend contact op met onze marketing consultants. Zij zullen samen met jou de mogelijkheden en verwachtingen doornemen, geheel vrijblijvend.