Meten is weten.
Praktisch alles is meetbaar in digital marketing en informatie kan inzichtelijk gemaakt worden. Om hier van te profiteren dient je structuur correct te zijn ingericht. Om inzicht in digital marketing opbrengsten te krijgen, wordt meestal Google Analytics gebruikt. Wij weten hoe je deze tool effectief en efficiënt benut.
Vrijblijvend advies?
Vul hieronder je gegevens in. Onze specialisten nemen zo snel mogelijk contact met je op voor een vrijblijvend advies.
Vrijblijvend advies?
Vul hieronder je gegevens in. Onze specialisten nemen zo snel mogelijk contact met je op voor een vrijblijvend advies.
Google Analytics inrichten.
Het inrichten van Google Analytics blijkt in de praktijk vaak complexer dan gedacht. Wij helpen je daarom graag met een correcte configuratie. Daarmee maken we het proces voor jou behapbaar, efficiënt en vooral goed overzichtelijk.
De vervolgstap is het creëren van de juiste structuur en dashboards waarin alle nuttige data uit jouw marketingkanalen overzichtelijk wordt weergegeven.
Daarbij letten wij op:
Analyses vanuit jouw huidige GA setup.


Data driven werken.
Zodra Google Analytics goed is ingericht, inclusief juiste tracking en conversiedoelen, kun je gebruik maken van de data die overzichtelijk gegroepeerd wordt in jouw dashboard(s). Op basis daarvan kun je waardevolle conclusies trekken waarmee je jouw marketing campagnes kunt optimaliseren. Verbeter je marketingprestaties door data driven te werken en zie direct resultaat.
Cookieless adverteren in 2023 en daarna.
Nadat Apple met de ‘tracking prevention’ gebruikers de vrijheid gaf om third-party cookies te blokkeren, gaat het digitale marketing landschap er vanaf 2023 anders uitzien. Waar Apple in 2014 de nieuwe norm al gezet heeft, volgt Chrome, de webbrowser van Google, waarin deze nieuwe standaard overgenomen wordt.
Meer info?
Neem vrijblijvend contact op met onze online marketing specialisten als je vragen hebt, meer informatie over onze diensten wil of interesse hebt in een gratis Google Analytics audit.

